Sandved Hotel ApS tilbyder også assistance til bogføring til mindre og mellemstore virksomheder, samt diverse sekretær opgaver.
Har du brug for hjælp til:
- Bogføring
- Fakturering
- Debitor styring
- Kreditor styring
- Afstemninger
- Momsindberetning
- Lønadministration
- Klargøring af regnskab til revisor
Og ønsker du kun at betale for medgået tid, og intet andet, så kan jeg hjælpe dig, og det til en rimelig pris.
Jeg kan arbejde hjemmefra mit kontor, eller hos dig/jer efter ønske.
Hvem er jeg:
Jeg hedder Mette Langebek.
Som ung tog jeg studentereksamen, blev uddannet kontoassistent inden for skibsproviantering, og arbejdede derefter som kontorassistent, indkøber og sekretær. Sideløbende med jeg tog en HH, og senere en merkonom uddannelse i Regnskab, da jeg havde fundet ud af at det var her min interesse lå. Jeg har arbejdet som bogholder i mange år, i flere forskellige virksomheder, og har en bred erfaring, med både Catering branchen, transport branchen, ejendomsmægler branchen, bil branchen, samt klaret den daglige bogføring for en håndværksmester.
De seneste år har jeg været advokatsekretær, og klaret den daglige bogføring der også, med afstemning af klientkonto mv.
Systemer jeg arbejder i:
- Word og Excel er daglige redskaber.
- E-conomic
- Navision
- C5
- Winfinans
- Dinero
- Summasumarum
- Dataløn
- Danløn
- Letløn
|